T5-Bhg 2 – Pembetulan Kesilapan

Sebarang soalan berkaitan Pembetulan Kesilapan hendaklah ditaip di bahagian ini. Sifu akan lakukan apa yang termampu untuk menjawab soalan-soalan yang diajukan.

Tetapi sila baca dahulu soalan dan respons sifu sebelum menyoal, kerana kemungkinan besar soalan anda telah pun dijawab oleh sifu atau guru lain.

7 responses

  1. assamualaikum sifu n salam sejahtera kpd guru akaun yg lain…
    kat sni nak mintak tlg dpat mnerangkn at kyla ttg tajuk pembetulan kesilapan la..sbb ckgu ajar tlalu cpat smpai sye dan kwn2 ta pham…buley tlg sye tak??

  2. armah abdul rahman

    assamualaikum sifu n salam sejahterah kpd guru akua yg lain…kat sni nak mintak tolg dpat mnerannkan kat armahttg tajuk pembetulan kesilapan la…sbb ckgu ajar tllu cptsmpai kwn2 pun tk fhm n sukar nak faham….bole tolg?

  3. Armah, fokus utama pembetulan kesilapan adalah berkaitan kaedah membuat pembetulan di atas jurnal bagi transaksi yang tersalah atau tercicir.

    Tetapi malangnya dalam keadaan sekarang, sukar untuk saya ajarkan secara online. Sila rujuk nota ringkas topik berkenaan di Cgnarzuki.com untuk bantuan lanjut.

  4. assalamualaikum cikgu…saya cuma ingin mendoakan usaha murni cikgu ini di redai Allah. Insyaallah. Amin

  5. salam.. nk tnye .. ade x mane ksilapn dalam kerja khusus tahun ni .. sbb cikgu sy ckap ade kesilapan .. tp cikgu tusyen sy ckap xde ..keliru ..

  6. saya nak contoh jawapan bagi pembetulan kesilapan ukaun tingkatan 5
    boleh bagi saya contoh tersebut

  7. Mohamad Khawarizmi

    you are the best

Tinggalkan komen