Cadangan Jawapan Kertas Prinsip Perakaunan Percubaan SPM 2005 MRSM sudah ada

Saya hampir terlupa tentang perkara ini. Saya terbitkan di blog ini untuk kegunaan pelajar semua. Harap ianya berguna. Sebenarnya saya memang dah sediakan jawapan ini tahun lepas untuk kegunaan pelajar saya. So fail ini merupakan kompilasi pdf yang telah saya edit sedikit sahaja, tak sempat nak periksa semula kalau-kalau tersalah jawab. Skema pemarkahan saya dah buang. Takpelah, rujuk saja jawapan 2006 okay. Jika ada typo-error, tolong beritahu saya secepat mungkin, Ini dia failnya, cadangan-jawapan-prinsip-perakaunan-percubaan-spm-2005-mrsm-sifu2b.pdf

6 responses

  1. heelo i wana ask u smth will there be any chances 4 me 2 score 4 “A” in spm in akauns coz i failed 4 my percubaan examnation but i did try my best . can u give me tips on hw to score A in such a short period please thank you .

  2. Danisha, cuba baca diskusi, komen dan jawapan sifu di sini. Mungkin ia boleh membantu.

  3. kt sini sifu da bg link 4 the answers…
    mne soalan nye??

  4. Raihan boleh peroleh tautan itu di butang atas, SOALAN PRINSIP PERAKAUNAN SBP & MRSM, atau di sini.

  5. Owh..
    TQ..

Tinggalkan Jawapan

