Sifu Anda Menulis

Hi, apa khabar? Anda sihat?

Okay, sifu anda (atau bakal sifu, sifu to be) akan menulis pelbagai isu yang berkaitan dengan pembelajaran pelajar-pelajar mata pelajaran Prinsip Perakaunan SPM.

Ya, saya adalah guru sekolah menengah atau lebih tepat lagi memegang jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah (Graduate Education Service Officer). Saya akan mengambil kesempatan yang ada untuk memupuk minat pelajar terhadap perakaunan yang sebenarnya tidak susah.

Jumpa lagi. Yeah, SAYA SUDAH MENANG!

7 responses

  1. cikgu…..
    thanx sbb cikgu banyak membantu saya dalam mata pelajaran
    prinsip perakaunan….’
    harap-harap result spm saya gempak….

  2. Cikgu pun harap gempak

  3. semoga cikgu dapat menyemarakakn semangat saya untuk score a thn ni spm 2007

  4. sifu…

    mcm mana kita nak kuasai bab dokumen perniagaan sepenuhnya.if imbangan duga yang kita rekodkan tidak balance apa yang perlu kita buat

    saya confius dgn belanja terakru,hasil terdahulu..mcm mana nak rekodkan dalam akaun.

    blhke sekiranya saya emailkan soalan2 yg saya tidak fhm kepada cikgu.kerana saya mengambil paper ini secara persendirian.memandangkan saya terpaksa belajar sendiri jadi saya rasa inilah cara terbaik saya untuk score dalam paper ini.

    terima kasih cikgu.
    walihah80@yahoo.com

  5. Sapna at walijah80@yahoo.com. Boleh awak boleh emel saya soalan yang awk tak faham. Kalau awk mahir komputer dan ada scanner. Apa kata awk scan soalan awk dlm btk JPG 200dpi (spy saiz fail kecil) dan emel kpd saya dgn menzipkan jwpn tadi. Atau lebih baik awk scan dan bina PDF dgn perisian PDFCREATOR (precuma). Emel soalan da jwpn sekali dan saya akan komen.

Tinggalkan Jawapan

